přejít na obsah stránky
Naše poslání

Někdo chtěl hrát a někdo tvořit, někdo organizoval a někdo se snažil vyniknout, ale všichni jsme měli čekat, až zazvoní.

Sešli jsme se, abychom pomohli přinést na střední školu trochu toho, co nám v ní občas chybělo. Dobré hry, soutěže dostupné všem, akce pro celou školu a prostor zkusit takové věci organizovat pro ostatní.

Věříme, že střední škola není žádná čekárna na ten zábavnější život po posledním zazvonění.


Prezentiáda získala 2. místo na České ceně za PR

Prezentiáda druhá na České ceně za PR

Pavel Šíma, 10. 5. 2011 v 20:00

Občanské sdružení Student Cyber Games poprvé dostalo významné uznání od odborné komunity. Získalo totiž se svým Projektem Prezentiáda skvělé druhé místo v soutěži Česká cena za PR v kategorii „Veřejný sektor“. A to v tvrdé konkurenci velkých reklamních agentur.

„Do soutěže jsme přihlásili první ročník projektu Prezentiáda z roku 2010. Po velkém úspěchu u soutěžících a škol a krajů, jsme se teď dočkali ocenění i od odborníků z oblasti public relations,“ pochvaluje si vedoucí projektu Marek Palička.

Podle slov vedoucího PR a marketingu Pavla Šímy, který cenu osobně převzal na slavnostním vyhlášení 9. června v Praze, byl úspěch projektu překvapivý. „Druhé místo jsme absolutně nečekali. Bylo pro nás radostné překvapení předběhnout některé velké reklamní agentury. Obzvlášť v situaci, kdy náš rozpočet na celou kampaň by jim pravděpodobně nestačil ani na rozpracování konceptu. Potvrdilo se, že s dobrým nápadem a velkým odhodláním se dají udělat velké věci i levně,“ komentuje to Šíma.

Za úspěch v této soutěži vděčíme skvělému týmu, ale i společnosti Pram Colsuntig zastupující BenQ (generální partner soutěže) na českém trhu, se kterou jsme projekt spolupřipravovali.

Více informací o soutěži na www.cenapr.cz